Please disable Adblock!
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wynajem biura?
kasztanek Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 644
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 0
Możecie doradzić w jakiej dzielnicy Warszawy warto wynająć powierzchnię biurową? Przeglądam oferty na https://biura.online/ ale ofert jest sporo. Zdaję sobie sprawę, że lokalizacja ma znaczenie. Możecie coś podpowiedzieć?
#1 01-11-2018 02:44 PM
Odpowiedz cytując ten post
Andrzej55 Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 400
Dołączył: Jul 2015
Reputacja: 0
Nie tylko w stolicy znajdziemy ciekawe oferty tego rodzaju. Na pewno na uwagę zasługuje także wynajem powierzchni biurowych Katowice, Piotrowicka 17 http://piotrowicka17.pl . Lokale w tym przypadku znajdują się w atrakcyjnej lokalizacji, blisko centrum, a jednocześnie na pewno nie musimy obawiać się o ich standard.
#2 02-09-2018 11:32 PM
Odpowiedz cytując ten post
Ajlar Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 404
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
Nie każda firma musi mieć fizyczną siedzibę dlatego nie zawsze trzeba wynajmowac biuro. Słyszeliście o wirtualnych biurach? Takie biuro można wynająć np od firmy https://yourtax.pl/biuro-wirtualne/ . Za niewielka opłatą można zyskać atrakcyjny adres firmy, bez konieczności wynajmowania prawdziwego lokalu.
#3 04-22-2018 05:16 PM
Odpowiedz cytując ten post
kalia Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 630
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
A co z wyposażeniem tego biura? Masz już jakieś pomysły? Nie możesz oczywiście zapominać o niezbędnych sprzętach, które będą przydatne podczas pracy. Rzuć okiem na takie rozwiązanie jak kopertownica cennik i napisz, co o tym myślisz.
#4 06-26-2018 10:32 AM
Odpowiedz cytując ten post
Qrac89 Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 432
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
Jak już zdecydujesz się na wynajem, to zawsze warto wziąć pod uwagę aspekty prawne. Szczególnie w przypadku, gdy nasz wynajmujący okaże się niezbyt miłym lub – a już w szczególności – uczciwym człowiekiem. Warto mieć wtedy wsparcie jakiegoś prawnika. Mówię o takich usługach, jakie zostały opisane tutaj - http://suwka.pl/prawa_lokalowe.php . Warto ewentualnie jeszcze przed wynajmem zajść z takimi sprawami, żeby dostać opinię na temat umowy najmu.
#5 07-17-2018 12:40 PM
Odpowiedz cytując ten post
rogalmarcinski Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 427
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 0
Ekspres do kawy też jest moim zdaniem bardzo ważnym elementem w biurze i nie można o nim zapominać. Wiem, że jest to duży wydatek dlatego można pomyśleć o tym, żeby go wydzierżawić. Na stronie kawa warszawa znajdziecie więcej informacji na ten temat.
#6 11-03-2018 04:51 PM
Odpowiedz cytując ten post
Maniuss Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 2,495
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
Witam, ja od niedawna mam swoją firmę i niedługo będę przenosic się do biura. Jednak zależy mi na tym,aby najpierw moja firma trochę się rozwinęła. Chciałabym nawiązać współpracę z firmami transportowymi. Jak uzyskac bazę takich firm? ostatnio kolega podesłał mi tę stronę https://www.infobrokering.com.pl/baza-fi...sportowych Co sądzicie? Czy ktoś z Was lub Waszych znajomych korzystał z ich oferty?
#7 11-20-2018 12:07 PM
Odpowiedz cytując ten post
twist Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 793
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
Ja się zastanawiam nad inną kwestią, a mianowicie nad wyposażeniem biura. Na pewno potrzebny mi będzie fotel gabinetowy. Widziałam na stronie https://trend-home.pl/pol_m_BIURO_FOTELE...E-457.html całkiem duży wybór takich foteli. Jak sądzicie, na który najlepiej się zdecydować?
#8 02-12-2019 05:10 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Reklama:

roznoszenie ulotek łódź

wypożyczalnia samochodów katowice

Polecamy: